Mostantól 3 éven keresztül a Penny Market lesz a Ferencváros labdarúgó-csapatának exkluzív szintű szponzora.
A csapatot és a Groupama Arénát üzemeltető Lagardere Sports Hungary Kft. szerződést kötött a Penny Markettel, így mostantól három éven keresztül az áruházlánc lesz az FTC labdarúgó-csapatának szponzora. A jövőben a márka logója minden hivatalos, a csapattal kapcsolatos médiafelületen megjelenik majd.
A megállapodás egyik pontja, hogy a Groupama Aréna családi szektora ezentúl a Penny Market családi szektor nevet viseli majd.
Orosz Pál a csapat vezérigazgatója elmondta,
Nagyon örömteli bejelentés ez a mostani számunkra, ugyanis a Ferencváros óriási hangsúlyt fektet mind az utánpótlás-nevelésre, mind a családok és a fiatal szurkolók igényeinek kiszolgálására. Ebben pedig közösek a céljaink a Penny Markettel, így reméljük, egy igazán gyümölcsöző, hosszú távú együttműködés veszi most kezdetét.
Jens-Thilo Krieger,a Penny Market Kft. ügyvezető igazgatója így nyilatkozott a megállapodás után:
Két tradicionális partner talált egymásra most, a Fradit ugyanis 1899-ben, míg a mi anyavállalatunkat 1927-ben alapították. Ráadásul nagyon közel áll hozzánk az FTC szellemisége, az Erkölcs, Erő, Egyetértés olyan jelszavak, amelyeket a mi cégünk is képvisel. A ma átadott exkluzív családi szektorral igyekszünk a családokat és a fiatalokat minél közelebb hozni a labdarúgáshoz és a Ferencvároshoz. Mostantól áruházainkon keresztül minden hazai mérkőzésre 100 db belépőt sorsolunk ki az új szektorba, és más nyereményjátékokkal is készülünk majd. Emellett az utánpótlást is támogatni fogjuk, mert hisszük, hogy közös munkával ki lehet nevelni olyan játékosokat, mint amilyen a múltban Albert, Nyilasi, vagy éppen Lisztes voltak.