Eddig 160 millió forintot kapott az atombizniszbe minap beszálló Mészáros Lőrinc érdekeltségébe tartozó Mediaworks Zrt. és Pannon Lapok Társasága Kft. azért, hogy a paksi bővítést reklámozzák. A Lehet Más a Politika készített táblázatot az állítólagos összes reklámköltésről, amely csaknem 1,2 milliárd forintot tesz ki.
Az eddig feldolgozott adatok szerint a Habony Árpád-féle Modern Media Grouphoz, Radio Sales House-hoz és Riposthoz 152 millió forint jutott, őt követi a Magyar Idők (Liszkay Gábor) 107 millióval, valamint az Andy Vajna nevével fémjelzett Radio Plus és TV2 102 millióval. A Top 5 listájára még felfért Csetényi Csaba cége, az ODEX Outdoor Expert Kft. 62 millió forinttal.
Szél Bernadett Facebook-oldalán azt írta, hogy a táblázatot folyamatosan frissítik, ahogy beérkeznek és feldolgozzák az új adatokat.
Az LMP lélésről-lépésre bontja le a Paks2-t övező titokfalat:Újabb bizonyítékot szereztünk, hogy a Paks2-re szánt pé…
Közzétette: Szél Bernadett – 2017. május 19.