A Budapesti Távhőszolgáltató Zrt. közleménye szerint szakembereik minden esetben Főtáv-emblémás munkaruhát viselnek és arcképes kártya van náluk. Felhívták a figyelmet arra is, hogy a Főtáv Zrt.-nek ma már nincs egyetlen olyan szolgáltatása sem, amelyért a szakemberek a helyszínen készpénzt kérnének el, és szakembereik csak előre egyeztetett időpontban végzik munkájukat.
Semmi esetre sem köthető tehát a szolgáltatóhoz, ha ilyen esettel találkoznak a fogyasztók
– írták.
A társaság arra kéri a lakosságot, ha valakinek a lakásába a Főtávra hivatkozva akarnak munkavégzési indokkal bemenni, hívja a távhőszolgáltató telefonos ügyfélszolgálatát (06-1-700-7000), s ha kiderül, hogy az épületből mások sem hívtak ki főtávos szerelőt, ne engedjenek be idegeneket a lakásukba.
A Főtáv Zrt. egyben kéri a fogyasztókat, hogy akivel ilyen káreset történik, forduljon a rendőrséghez. (MTI)