Több ezer ügyfél fordul évente a Magyar Postához, a panaszoknak kevesebb mint fele tekinthető a vizsgálatok során megalapozottnak, írja a Világgazdaság.
Arról a Posta nem tájékoztatta a lapot, hogy milyen jellegűek ezek a panaszok, de jó eséllyel ugyanazok, mint évek óta:
Az is kiderült, hogy egy ügyfélnek átlagosan 4 perc 7 másodpercébe került, mire elintézheti az ügyét.
Jelentősebb rekonstrukciót idén és jövőre hét épületen végeznek, 125 hivatal esetében pedig részleges renoválást hajt végre a cég a következő másfél év során. Új épületek létrehozására, rekonstrukcióra, energiatakarékosságot célzó beruházásokra a Magyar Posta éves szinten átlagosan több mint egymilliárd forintot költ – közölte a Posta.
A Magyar Posta-csoport tavaly több mint tízmilliárd forintot költött saját forrásból beruházásokra, fejlesztésekre.