Belföld

Félmilliárdért hirdeti a BKK az elektronikus jegyeket

Megjelent a Közbeszerzési Értesítőben az a felhívás, amelyben a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) a tervezett elektronikus jegyrendszer ismertetésére és népszerűsítésére keres médiafelületet, összesen 550 millió forint értékben. A kiírás szerint kifejezetten előnyben van az a pályázó, amely rendelkezik  Google Partner minősítéssel, ami arra utal, hogy a BKK komolyabb online kampányra készül. A megrendelés nagyságához képest nincsenek túlzott elvárások a pályázókkal szemben: három év alatt 360 millió forint, médiatervezésből és vásárlásból származó referenciát kell tudni felmutatni.

Ajánlott videó mutasd mind

Ez lehet az utolsó óraátállítás

Még mindig nem tudjuk, hogy hazánk a téli vagy a nyári időszámítást fogja-e véglegesíteni. A döntést jövő tavaszig kell meghozni, jókora keveredés lehet belőle az EU-n belül.

Papíron ilyen tüntetéssel lehet kormányt váltani

Papíron. De attól még, hogy az érintetteknek az SZFE ügye esetleg nyerhető, nem biztos, hogy több is van benne. A mostani tüntetés viszont teljesen más volt, mint a korábbiak, és érdekes jövőt vetít előre.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.