Horváth Csaba, a fővárosi közgyűlés szocialista párti képviselője szerint már Tarlós István is beismerte, hogy a hármas metróvonal felújítása nem fejeződik be főpolgármesteri ciklusában, hozzátéve, még nem tudni, hogy milyen buszok szállítják majd a munkálatok alatt az utasokat, az biztosra vehető, hogy
Horváth Csaba elmondta, a BKK és a BKV tanulmány szerint vásárlásnál kétmilliárd forinttal drágább a kiszervezés, ráadásul ezzel a megoldással “aláírják több száz BKV-dolgozó kirúgását is”. Ők támogatják a magyar buszgyártás felélesztését, de ezt nem megrendelői, hanem gyártói oldalról kellene megtenni, adókedvezményekkel, pénzügyi támogatásokkal, mint az autóiparban teszik ezt az Audi vagy a Mercedes esetében.
Horváth Csaba szerint a fővárosi szuperkórház ügyében “folytatódik az ámokfutás”, aminek egyik jellemzője, hogy az egymást gyorsan váltó államtitkárokkal újabb és újabb koncepciók kerülnek terítékre.
Most a javaslat szerint gyorsan tönkreteszik a János kórházat, tönkreteszik a Péterfyt, nem veszik figyelembe, hogy ma ezek milyen súlyponti szerepet töltenek be a fővárosi gyógyításban – fogalmazott, pazarlásnak nevezve, hogy az új szuperkórházat annak a jelentős uniós támogatással modernizált Szent Imre Kórháznak a közelében építenék fel, amelyet jóval olcsóbban lehetne csúcsminőségű intézménnyé fejleszteni.
(MTI)