Belföld

Kiderül, mi mennyibe fájt az MVM arculatváltásában

Megírtuk, hogy 300 milliót költött az MVM Csoport arculatváltására. Most Dr. Fónagy János nemzeti fejlesztési miniszter levelet írt Mesterházy Attilának, hogy a képviselő „Mennyibe kerül a Magyar Villamos Művek Zrt. arculatváltása és mely cég nyerte meg az erre kiírt pályázatot?” kérdésére választ adjon.

  • A logó tervezési költsége: 50 ezer forint.
  • Az arculati kézikönyvek: társaságonként: 200 ezer forint.
  • Az arculatváltáshoz kötődő kutatási feladatok: 5,3 millió forint.
  • A honlapok átalakításának költsége társaságonként: 990 ezer forint.
  • A legnagyobb költsége a a telephelyeken és épületeken található logók és irányítótáblák, borítékok, névjegyek, levélpapírok, munkaruhák cseréjének volt: 300 millió forint.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik