Belföld
dirk-gerkens(430x286).jpg (dirk gerkens, )

Gerkens nem parancsolhat Kökény-Szalai Viviennek

24.hu
24.hu

hírgyáros. 2016. 05. 02. 07:20

A napokban jelent meg a Cégközlönyben a TV2 Médiacsoport Kft. alapító okirata, miután januártól az Andy Vajna tulajdonában lévő Magyar Broadcasting Co. lett a csatorna tulajdonosa. A Népszabadság átnézte a dokumentumot, amely szerint minden nettó 10 millió forint feletti szerződés megkötése, módosítása, megszüntetése a tulajdonos, tehát Andy Vajna hatáskörébe tartozik. Ahogyan a lap megjegyzi: ez egy 15 milliárd forintos árbevételű kereskedelmi televíziónál azt jelenti, hogy

Dirk Gerkens vezérigazgató csak a tulajdonos jóváhagyásával rendelhet meg műsorokat vagy köthet reklámszerződést.

Az alapító okirat szerint Dirk Gerkens nem főnöke Kökény-Szalai Vivien hírigazgatónak és Halkó Gabriella gazdasági igazgatónak, az ő közvetlen felettesük Andy Vajna. Halkó Gabriellát Habony Árpád miniszterelnöki főtanácsadó egyik bizalmasának tartják.

Kökény-Szalai Vivient februárban nevezték ki a TV2 hírigazgatójának, eddigi működését számos botrány fémjelzi, többek között a Tényekben lehozott Pukli Istvánt és Juhász Pétert lejárató, Kunfalvi Nóra riporter közreműködésével készült riportok is negatív visszhangot keltettek.

UPDATE: a TV2 tulajdonosa is megszólalt az ügyben.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Kommentek

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.