Belföld

Keressük az ország legtrágyább közútját

Kátyú (kátyú)
Kátyú (kátyú)
Több százmilliárd forint mehet el útfelújításokra, segítsünk hát a kivitelezőknek, az ország melyik útszakasza érett meg a legjobban az átépítésre!

Jó hírt közölt a Magyar Idők: majdnem 401 milliárd forint forrást fognak elkölteni a jövőben útfelújításra. Nemes-Nagy Tibor, a Magyar Közút Nonprofit Zrt. vezérigazgatója elmondta, az ötéves terv után jelentősen javulhat a közutak állapota. Ez azért is kell, mert az uniós csatlakozáskor vállalta az ország a közutak 11,5 tonnás tengelyterhelési megerősítését. A cikk megjegyzi, 32 ezer kilométeres az állami úthálózat.

Eddig tart a dolog hírrésze, most jön az aktivizálás. Egyszerű a kérésünk olvasóink felé, segítsenek a közútkezelőnek és a kivitelezőknek, és

küldjék el nekünk, melyik út a legrosszabb az országban!
Külön örülnénk, ha pontos koordinátákat, térképlinket, Google Street View-linket és persze némi indoklást és leírást is csatolnának. A menetrend a következő: ideig-óráig várjuk a panaszáradat elültét, aztán közzétesszük a nevezetteket (persze ez függ majd a beérkező javaslatmennyiségtől), a végén pedig összeállítunk egy toplistát, amit megszavaztatunk. Így kialakul reményeink szerint az ország top 3 legtrágyább állapotú közútja. Ide várjuk a leveleket!

Mindjárt neveznénk is az első jelöltet Szabolcs-Szatmár-Beregből, ami egy totális hullámvasút: ez a Kántorjánosi-Hodász összekötő út.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik