2010 és 2014 között 81 milliárd forintot fordított a kormány az állami hirdetésekre – derült ki Rogán Antal válaszából, melyet a DK-s Varju László kérdésére adott. A miniszter jelezte: a 2006 és 2010 közti ciklusban az állam 84 milliárdot költött reklámra, ami 3 milliárd forinttal több, mint az utána következő ciklusban.
Rogán szerint a hirdetésekre azért van szükség, hogy tájékoztassák az állampolgárokat a mindennapi életüket meghatározó aktuális intézkedésekről, így a családi adókedvezményekről, a rezsicsökkentésről és a bevándorlás kérdéséről. Kitért arra is, hogy a baloldali kormányok „gyakran keverték össze a pártkommunikációt a kormányzati kommunikációval” és példaként említett egy 2008-as, Gyurcsány Ferenc által a Népszabadságban megjelentetett, 4,5 milliós hirdetést, melyet fele részben a kormány, fele részben az MSZP állt.