A hetilap az Andy Vajna szakmai és üzleti tevékenységét feltérképező cikk kapcsán jutott el neje Facebook-oldalához, ahol egymást érték a bujtatott reklámok. Az „üzletszerű bájolgás” azonban nemcsak Vajna Tímeára, hanem a vele gyakran egy képen szereplő Sarka Katára is jellemző.
„Annyit még illik tudni Vajna Tímeáról és Sarka Katáról, hogy újabban Rogán Antal felesége, Cecília is feltűnik az ilyen-olyan közös partifotóikon.”
A Heti Válasz nem szeretne életvezetési tanácsot adni Rogán Antalnak, nem kéri, hogy mentse ki Cecíliát „ebből a bagázsból, de jó, ha tudja: konzervatív nézőpontból ez az elüzletiesedett celebéletmód vállalhatatlan.
Ráadásul politikai következménye is van; amikor Rogán Cecília – példás egy ütemben az újdonsült barátnőkkel – elszivárványosítja a Facebook-profilképét, az bizony kihat a »házasság = 1 férfi + 1 nő« képletet az alaptörvénybe is beleíró Fidesz megítélésére.”
Amikor anno a Miniszterelnökség tanácsadóvá emelte a volt munkásőr Zoltai Gusztávot, Schmidt Mária azt mondta: a Magyarországi Zsidó Hitközségek Szövetsége volt ügyvezető igazgatója »megtestesíti mindazt, amivel szemben a Fidesz létrejött, amiért érdemes politizálnia«.
Nos, a Vajna–Sarka-tengely is megtestesíti mindazt, amivel szemben egy értékelvű pártnak érdemes politizálnia.”
Vannak néhányan, akik azt gondolják, a bulvár uralása nélkül nem nyerhet újra a Fidesz. Az sem véletlen, hogy Habony Árpád „jobboldali” médiavállalkozásának első darabja, a Lokál is egy félbulvár hetilap. A Heti Válasz ráadásul úgy tudja, a ripost.hu főszerkesztője is Habonyéknak prezentált az indulás előtt, “azaz nincs kizárva, hogy idővel ez a médium is beolvad az új jobboldali szuperholdingba.”
Azt a Heti Válasz elsimeri, hogy a bulvárban egyre profibb a Fidesz. Csak abban nem biztos, hogy valóban ez a 2018-as választási győzelem záloga.
Forrás: Instagram