“Pénteken megszüntettem a munkaviszonyomat annál a cégcsoportnál, amelyik médiavásárlóként közreműködött a kormány gyűlöletkeltő plakátkampányában” – jelentette be Facebook-oldalán Borissza Kitti, aki a Prisma Digital ügynökségnél digitális stratégiákon dolgozott.
“Békében váltunk el, megértették, és elfogadták az indokaimat” – tette hozzá. Mint írja: “tudjátok a kötődésemet témához: önkéntes voltam az Artemisszió bevándorlókat integráló programjában, rádiózom a Tilosban.”
Borissza Kitti megjegyzi: valószínűleg szabadúszóként folytatja.
A kormány óriási vihart kavart plakátkampányáról valamint a Kétfarkú Kutya Párt és a Vastagbőr blog közös ellenakciójáról is többször írtunk. Eddig a kormány három tételmondatát ismerhettük meg a hirdetések útján a plakátkampány során. Most azonban a Napi Gazdaságban a kormányzati kommunikációban több szöveg is szerepel a „Ha Magyarországra jössz, tiszteletben kell tartanod a kultúránkat.” mondat mellett. Erről szól cikkünket itt találja.