Belföld
mtva magyar televízió (Array)

Egy hely, ahol a közmédia veri az RTL-t és a TV2-t. Legalábbis a közmédia szerint

Farkas György
Farkas György

újságíró. 2015. 05. 05. 13:31

Győzelmi jelentésben kommunikálta a magyar közmédia, hogy portálcsoportja volt márciusban a leglátogatottabb tévés portfólió az interneten. Szokás szerint trükköztek.

“A hirado.hu-t, a médiaklikk.hu-t, a telesport.hu-t és a petőfilive.hu-t is magába foglaló portfoliót, március hónapban 722 ezer valós felhasználó kereste fel, ami az előző havi 641 ezer látogatóhoz képest mintegy 13 százalékos emelkedést jelent, megelőzve ezzel a kereskedelmi televíziós csatornák online felületeinek látogatottságát. Csak a hirado.hu-nak önállóan 551 ezer valós felhasználója volt. A Digitális Közönségmérési Tanács áprilisi becsült adatai a tendencia folytatását mutatják, hiszen a mutatók szerint az online portfolió 707 ezer látogatót ért el” – ez olvasható az MTVA honlapján.

Ne bonyolítsuk a történetet azzal, hogy a valós felhasználók és a látogatók nem ugyanazt jelentik, csak vegyük a legfontosabb tényt:

a közmédia legnagyobb oldalát a hirado.hu-t áprilisban megverte mind az rtl.hu, mint a tv2.hu, márciusban pedig az rtl.hu

 

Persze, ha összeadjuk a közmédia mindegyik internetes oldalának számait, és az emígyen összesített közmédiás portfóliót hasonlítjuk az RTL Klub vagy a TV2 egy-egy site-jának látogatottsági számaival, akkor az MTVA már tényleg felülkerekedik a többi tévén,

De ez azért ugyanolyan hülyeség lenne, mintha összeadnánk a M1 összes híradójának nézőszámát és azt hasonlítanánk a kereskedelmi tévék 1 db híradójának nézettségével.

Oh, wait….

vissza a címlapra

Ajánlott videó mutasd mind

Kommentek

smoking sign in coffe shop
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.