Széchenyi 2020-as plakátokkal van tele az ország, külön honlapja van a projekteknek, egy másik weboldal pedig a közelgő nyílt nap keretében bemutatásra kerülő projekteket mutatja be, de létezik tv- és rádióreklám is, illetve óriásplakátokkal is tele az ország.
Az Átlátszó arra volt kíváncsi, hogy mennyit fordítottak a kampányra, a Miniszterelnökségnél érdeklődtek. Közérdekű adatigénylést nyújtottak be ennek érdekében, amire 15 napos határidő van, de Csepreghy Nándor fejlesztéspolitikai kommunikációért felelős helyettes államtitkár már aznap telefonon kereste a lap munkatársát. A kérdés pontosítása után nem sokkal megérkezett a hivatalos válasz is, a teljes kampány 889.674.691 forintba kerül.
Tv-reklámokra 292 millió forint megy el, a nyomtatott sajtóban megjelenő hirdetésekre 202 milliót költöttek, a rádiós reklámokra 116 milliót, a különféle online reklámokra pedig 124 milliót. Közterületi hirdetésre viszont 152 millió forint ment el.
Érdekesség, hogy a Tv2-nél 90 millióért hirdet a kormány, az RTL Klubon azonban nem fut ilyen reklám. A Simicska médiabirodalomhoz is jut ilyen jellegű hirdetés, a HírTV-nél, a Magyar Nemzetnél és a Class FM-nél 170 millióért hirdet az állam, de ehhez az összeghez hozzátartoznak a Simicskához tartozó közterületi plakátok is.
A baloldali beállítottságú médiumoknál (pl.: Népszabadság, Népszava, ATV) nem hirdetnek.