Belföld

Brókerbotrány: a Főgáz is segít bajba jutott ügyfeleinek

főgáz (főgáz)
főgáz (főgáz)

Egyedi elbírálás alapján adnak méltányossági kedvezményt, a bajba jutott ügyfeleket arra kérik, időben jelentkezzenek az ügyfélszolgálatokon.

A Főgáz közölte: segíti azokat az egyetemes szolgáltatásban lévő ügyfeleit, akiknek a Buda-Cash Brókerházat vagy a Quaestor Zrt.-t érintő botrány miatt átmeneti nehézségeik lennének a gázszámlák kifizetésében, a pénzintézetekhez kapcsolódó bankoknál folyó eljárás miatt nem férnek hozzá bankszámlájukhoz.

A szolgáltató méltányossági kedvezményt ad bajba került ügyfeleinek, melynek igénybevételéhez kéri, hogy az esetleges fizetési nehézségeket időben jelezzék a társaság ügyfélszolgálati pontjain. Minden esetet egyedi eljárás alapján kezelnek.

Korábban az E.on csoport, a Tigáz és az Elmű-Émász is közölte, hogy a brókerbotrányban érintett ügyfelek méltányos eljárásban részesülhetnek. Az utóbbi társaság arra hívta fel a figyelmet, hogy általános szabályaik szerint részletfizetést, halasztást kérhetnek azok, akik a DRB bankcsoportnál megszabott kifizetési limit miatt két hónapon belül nem tudják rendezni villanyszámlájukat.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik