Belföld

Lázár: 5-10 százalék közötti lehet a reklámadó

Elképzelhető, hogy sávos lesz a reklámadó, a kormány 5 és 10 százalék közötti javaslattal fog élni - közölte Lázár János a gazdasági bizottság ülése után.

A reklámadó legmagasabb európai kulcsa jelen pillanatban 5 százalék, az Európai Bizottság erre vonatkozóan azt a megjegyzést tette, hogy a reklámadónak megfizethetőnek kell lennie, mondta a Miniszterelnökséget vezető miniszter az atv.hu tudósítása szerint. Amennyiben a reklámadó sávos lesz, „a sávok között nem lehet aránytalan különbség”.

Lázár egy mondat erejéig az állami média finanszírozására is kitért. Ezzel kapcsolatban úgy fogalmazott, hogy „lassan-lassan a közmédia állami támogatásának csökkennie kell”.

A gazdasági bizottság ülésén a nap folyamán az körvonalazódott, hogy 3-5 százalékos reklámadót mérlegelhet a kormány. A kormánypárt részéről Rogán Antal, a bizottság elnöke beszélt erről. A reklámadó módosításáról szóló konkrét javaslat még nem készült el, de Lázár János az ülésen elmondta, hogy márciusban teheti meg előterjesztését a kormány.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.