A reklámadó legmagasabb európai kulcsa jelen pillanatban 5 százalék, az Európai Bizottság erre vonatkozóan azt a megjegyzést tette, hogy a reklámadónak megfizethetőnek kell lennie, mondta a Miniszterelnökséget vezető miniszter az atv.hu tudósítása szerint. Amennyiben a reklámadó sávos lesz, „a sávok között nem lehet aránytalan különbség”.
Lázár egy mondat erejéig az állami média finanszírozására is kitért. Ezzel kapcsolatban úgy fogalmazott, hogy „lassan-lassan a közmédia állami támogatásának csökkennie kell”.
A gazdasági bizottság ülésén a nap folyamán az körvonalazódott, hogy 3-5 százalékos reklámadót mérlegelhet a kormány. A kormánypárt részéről Rogán Antal, a bizottság elnöke beszélt erről. A reklámadó módosításáról szóló konkrét javaslat még nem készült el, de Lázár János az ülésen elmondta, hogy márciusban teheti meg előterjesztését a kormány.