Belföld

Öt és félmillió forint a Tábitha Háznak

Sütisütésből és képeslapküldésből összejött két és fél millió, ehhez hozzátett a Telekom még hárommilliót.

Fenntarthatósági Média Klub

Tagjai olyan sajtóorgánumok képviselői, akik nyitottak arra, hogy a világ negatív jelenségeire nemcsak tényközléssel vagy kritikával, hanem jobbítási szándékkal reflektáljanak, a jó példákat pedig a híradáson túl aktív részvétellel is értékeljék. A Fenntarthatóság Média Klub tagjai a Cemp csoport (index.hu, blog.hu), a Centrál Médiacsoport, a ClassFM, a Metropol, az Origo, a Ringier Axel Springer, az RTL Klub és a TV2. A Klub motorja a Telekom.

Az Adni jó! Sütiakció decemberi vásárnapján a Telekom és a Fenntarthatósági Média Klub munkatársai saját készítésű süteményeiket árulták, adományokért cseréba. A portékák a vállalat elektronikus karácsonyi képeslapjaira kerültek, amelyek küldésenként – szintén a Telekom által fedezett – 100 forint adományt jelentettek.

A sütemények értékesítéséből összegyűlt közel kétmilliót és a képeslapküldésből befolyt félmilliót a Telekom további hárommilió forint adománnyal egészítette ki, így összesen 5.474.030 forintot fordíthat fenntartásra, fejlesztésre a törökbálinti gyermekhospice ház.

Az adományt január 12-én adták át a Tábitha házban, ahol térítésmentesen nyújtanak segítséget olyan családoknak, akik tartósan beteg, az orvostudomány mai állása szerint gyógyíthatatlan betegséggel küzdő gyermeket gondoznak.

A gyógyíthatatlan beteg gyerekeknek és családjaiknak ingyenes ellátást nyújtó gyermekhospice jelenleg kizárólag adományokból működik. A támogatást fejlesztésre, korszerűsítésre fordítják, többek közt  légzésfigyelő készülékeket, véroxigénszint-mérőt, gyógyszeradagolókat és  a kritikus állapotú gyerekek megfigyeléséhez való speciális monitorrendszert vásárolnak a befolyt összegből – mondta el Fábián Éva, a Tábitha intézményvezetője.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik