Gulyás Gergely, a parlament fideszes alelnöke a következőket mondta a reklámadó kapcsán a kereskedelmi tévékről: „a két kereskedelmi televízió nagy társadalmi károkat okoz, ezért a reklámadó a média egészségügyi termékadója”.
Mint az RTL Klub tegnapi Híradójából kiderült, Gulyás csak mostanában tartka kártékonynak például az adót legjobban megérző RTL Klubot, korábban viszont ingyenjegyet kért az X-Faktor döntőjére, amit „élőben izgult végig”.
A comment.com remek összeállításából kiderül, a kártékony kereskedelmi televízió Orbán Viktor miniszterelnöknek sem volt annyira kártékony, amikor épp kampányolni kellett. Épp ellenkezőleg, a lehető legbulvárosabb műsort választotta magának, hogy megnyilatkozhasson. Orbán Viktor Hajdú Péter Esti Frizbijében adott interjút szerepelt.
Nemcsak Orbán, korábban főtanácsadója sem vetette meg a ma már gyűlölt kereskedelmi tévéket. Ráadásul Hegedűs Zsuzsa nem is akármilyen műsorban szerepelt: a ValóVilág 4-ben osztott kiscsibéket és segélycsomagokat rászorulóknak. Az RTL akkor 177 millió forintot gyűjtött össze Orbán főtanácsadójának.
Rogán Antal ugyancsak több bulvárműsorban megmérettette magát. Szerepelt a Mr. és Mrs. – A sztárpár Showban, továbbá az Esti Frizbiben,
valamint a Jóban Rosszban című sorozatban is:
A Fidesz államtitkári szinten és képviseltette magát kereskedelmi tévékben, Czene Attila például a Szombat Esti Lázban koptatta a táncparkettet,
és a Celeb vagyok, ments ki innen! című műsorban kalandozott:
