Belföld

A Deutsche Telekom szerint ők tiszták, mint a hó

Alaptalannak és abszurdnak nevezte Facebook oldalán a Deutsche Telekom azt a feltételezést, hogy azért kellett mennie az Origo főszerkesztőjének, mert ezt szabta a magyar kormány a mobilfrekvenciák további használatáért.

A Deutsche Telekomnak többségi részesedése van az Origo-t birtokló Magyar Telekomban. Azt írták, hogy magyarországi cégük a két másik mobilszolgáltatóval egyenlő körülmények közt vett részt a mobilfrekvencia-pályázaton és a nemzetközi átlagnál többet fizettek a használatért. Természetesen megint leszögezték, hogy a szerkesztői függetlenség és a kifejezés szabadsága vitán felül álló erény. Azt is írták, hogy tőzsdén szereplő társaságként kiemelkedően fontos számukra, hogy minden üzleti tevékenységük átlátható legyen.

A német vállalat azután írt bejegyzést a Facebookra, hogy dühös magyar felhasználók árasztották el oldalukat. A 444 németre és angolra is lefordította azt a cikket, ami arról ír, hogy már korábban megállapodott a Telekom a magyar kormánnyal arról, hogy az Origo nem lesz kritikus a kormánnyal szemben. Az írás szerint a kormány a mobilfrekvenciák meghosszabbításáért cserébe szabta ezt feltételül.

Mindenesetre Sáling Gergő kirúgása után egy nappal Lázár János már lelkesen beszélt miniszteri meghallgatásán a Telekommal közös háromszázmilliárdos programról.

Ajánlott videó mutasd mind

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.