A Fejérvíz Zrt. tájékoztatja a felhasználókat, hogy számítógépes számlázási rendszerük átalakítása miatt ügyfélszolgálati irodáikban, valamint Csőboltjukban február 6. – 11. között az ügyfélfogadás szünetel. Ugyanígy nem lesz ebben az időszakban telefonos ügyintézés, és nem tudják fogadni a befizetéseket, illetve a tartozások rendezését sem.
Kényszerű intézkedésük oka, hogy a számlázásra és a számlaképre vonatkozó új jogszabályi előírások miatt rendszerüket jelentős mértékben módosítaniuk kell, amely csak a rendszer teljes leállításával lehetséges.
Mivel valamennyi, az ügyintézéshez szükséges adatot e rendszerben tárolják, működése nélkül sajnos az ügyintézés sem lehetséges. Természetesen minden a leállítással érintett határidős ügylet, befizetés határideje a szüneteltetés időtartamával meghosszabbodik.
Kérik felhasználóik megértését és türelmét.