Belföld

Egyre többen fordulnak a megyei békéltető testülethez

A kereskedőkre, a közüzemi szolgáltatókra és a bankokra érkezik a leggyakrabban fogyasztói panasz.

Több mint 400 ügyet tárgyalt a Csongrád Megyei Békéltető Testület tavaly, 20 százalékkal többet, mint 2012-ben – adta hírül a szegedi városi televízió. A megyei iparkamara épületében működő szervezetet a korábbi évekhez hasonlóan, 2013-ban is elsősorban vásárlói és közüzemi szolgáltatásokhoz fűződő panaszokkal, bankokkal, biztosítókkal és utazásszervezőkkel kötött szerződésekkel, valamint vitás építőipari ügyletekkel kapcsolatban keresték fel.

A tévériportban elhangzott, a korábbi gyakorlattal ellentétben január 13-ától a fogyasztó dönti el, melyik békéltető testülethez fordul. A fogyasztói törvény módosítása előtt a lakóhely illetve a szerződés teljesítésének a helye volt a mérvadó.

A teljes riportot itt nézhetik meg.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik