telefonos-ugyintezo(430x286)(1).jpg (telefonos ügyintéző, ügyfélszolgálat, )
Belföld

Öt percet kell várnunk az emberi hangra

Teszteltük jónéhány szolgáltató cég telefonos ügyfélszolgálatát, ketten várakoztattak bennünket 5 percnél tovább. Ezt még megtehetik, de már nem sokáig, januártól, öt percen belül jelentkeznie kell a kezelőnek. A törvény szerint.

Minden kutatás arra utal, hogy a várakozási idő idegesíti az embereket a legjobban. Akár személyes ügyfélszolgálatról van szó, akár telefonosról. Az öt perc pedig nagyon hosszú telefonálás közben. Ha valaki próbálta, már tudja. De ez az a határ, ami fölött az ügyfelek többsége le is teszi a telefont.

Kricska István, egy független, a nagy cégek ügyfélszolgálatait elemző cég ügyvezetője szerint a multik és közszolgáltatók többségének nem fog gondot okozni az öt perc betartása. A törvénybe foglalása pedig inkább a szélsőségesen rosszul működő, és a termékek tukmálására szervezett ügyfélszolgálatok ellen lehet majd hatásos.

Tartsanak velünk minden este 7-től a STORY4-en!

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.