Belföld

Vége az ügyfélszolgálatos szívatásnak?

telefonos-ugyintezo(430x286)(1).jpg (telefonos ügyintéző, ügyfélszolgálat, )
telefonos-ugyintezo(430x286)(1).jpg (telefonos ügyintéző, ügyfélszolgálat, )

Többé nem kell végeérhetetlen zenét hallgatni, gépekkel beszélgetni és beütni a létező összes betűkombinációt. Talán.

A honatyák a fogyasztóvédelmi törvényt módosították oly módon, hogy telefonos ügyfélszolgálatokon a szolgáltató cégnek öt percen belül élő szóban kell rendelkezésre állnia. A visszaszámlálás akkor indul, amikor a hívás létrejön – írja a bama.hu.

A Magyar Közlönyben ez így néz ki: „Telefonos eléréssel működtetett ügyfélszolgálat, illetve az ügyintézés időpontjának előzetes lefoglalására biztosított telefonos elérés esetében biztosítani kell az ésszerű várakozási időn belüli hívásfogadást és ügyintézést. A vállalkozás az ügyfélszolgálati ügyintézőnek az ügyfélszolgálat felé indított hívás sikeres felépülésének időpontjától számított öt percen belüli élőhangos bejelentkezése érdekében úgy köteles eljárni, ahogy az az adott helyzetben általában elvárható.”

Vagyis a jövőben nem köthetik a panaszosokat 10–20 percre a telefon mellé várakozás címén. Emellett a szolgáltatók kötelesek rögzíteni a hangfelvételt, és a fogyasztó rendelkezésére bocsátani, méghozzá ingyen – írja a lap.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik