Belföld

Munkaügyi ügyfélszolgálat nyílt Dunakeszin

Azok a munkakeresők, akik eddig Vácra jártak ügyet intézni, mostantól ezt helyben is megtehetik.

Munkaügyi ügyfélszolgálat bevezetéséről döntött a Pest Megyei Kormányhivatal Dunakeszin. Az újítás lehetővé teszi a településen és környékén élő munkakeresők kényelmesebb ügyintézését.

A közel 80 ezres lélekszámú Dunakeszi Járásban élő polgárok számára eddig a Váci Járási Hivatal Járási Munkaügyi Kirendeltsége látta el a jogszabályban biztosított feladatokat.

Annak érdekében, hogy a közigazgatás minél közelebb kerüljön az emberekhez, a Pest Megyei Kormányhivatal arról döntött, hogy Dunakeszin a Járási Hivatal épületében a Váci Járási Hivatal Járási Munkaügyi Kirendeltsége heti 2 alkalommal ügyfélfogadást tart.

Az ügyfélszolgálat ünnepélyes átadásán részt vett Tarnai Richárd Pest megyei kormánymegbízott, Dióssi Csaba, Dunakeszi polgármestere, Tuzson Bence területi fejlesztési biztos, valamint a Dunakeszi Járási Hivatal vezetője, Bíró Attila és a Váci Járási Hivatal vezetője, Maruszki Gábor is.

Az ügyfeleknek mostantól lehetőségük lesz a helyszínen nyilvántartásba vételi, ellátás megállapítása iránti kérelmet benyújtani, hatósági bizonyítványt, igazolásokat kérni, elhelyezkedést, valamint a körülményeikben bekövetkezett változást bejelenteni, jelentkezési kötelezettségüknek eleget tenni, közérdekű munkavégzéssel kapcsolatos ügyeiket intézni, valamint egyéb, álláskereséssel kapcsolatos kérdéseiket feltenni.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik