Belföld

A Jobbik betenne az RTL Klubnak

reklamado(210x140)(1).jpg (reklámadó)
reklamado(210x140)(1).jpg (reklámadó)

Az ellenzéki párt kormányra kerülése esetén bevezetné a reklámadót.

Varga Mihály nemzetgazdasági miniszter bejelentése, miszerint a reklámadót jövőre sem tervezik bevezetni, annak jele, hogy a kormány továbbra sem akarja a multicégeket jobban terhelni, inkább az emberek újabb megszorítása várható – közölte a Jobbik vasárnap.

A Jobbik szerint egyértelmű, hogy a kormány a reklámadóval kapcsolatos törvényjavaslatával “csak zsarolta az érintett kereskedelmi médiumokat, hogy még kormánybarátabbak legyenek”, s végül paktumot kötöttek. Így a Jobbikra vár a kereskedelmi médiumok, főként a két nagy tévétársaság “megregulázása”, hiszen eddig következmények nélkül maradtak törvénysértéseik, akármilyen társadalomromboló műsort vagy súlyosan kiegyensúlyozatlan híradást sugároztak – írták.

Ők meglennének nélkülük

“Hazánkból való kivonulásuk komoly eredmény volna” a Jobbik szerint, egyben utat nyitna a színvonalas televíziós szórakoztatás, többek közt történelmi magyar játékfilmek, sorozatok gyártása előtt. A közmédia nézettségének növekedése pedig reklámbevételeinek növekedésével is járna.

Hozzátették, hogy a reklámadót az Iránytű Intézet reprezentatív felmérése szerint a választópolgárok döntő többsége támogatná: több mint kétszer annyian helyeslik, mint ahányan elutasítják, ami azért is figyelemre méltó, mert “az adókat zsigerből ellenzik az emberek”.

“Így a Jobbik-kormány első intézkedései közt lesz a főként a multicégeket sújtó reklámadó bevezetése” – zárul a közlemény.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik