Három jelentős „vizes létesítmény”, az újszegedi Sportuszoda, az Anna fürdő és a Sziksóstó tartozik a Szegedi Sport és Fürdők Kft. hatáskörébe. A tavalyi szezon nagyon erős volt, az idén nem számítunk ilyenre, elsősorban az időjárás miatt – tájékoztatta a Szeged24-et a vállalat igazgatója.
Károlyfalvi Zsolt ugyanakkor azt mondta: a szegediek fürdőzési szokásai már csak olyanok, hogy amint jobb egy kicsit az idő, „azonnal megindulnak.” Az üzemeltető vezetője azt mondta intézményeikbe elsősorban Szegedről és vonzásköréből érkeznek a fürdőzők.
Az idén a tavalyihoz képest nem történt nagy változás a jegyárakban, sőt, a cég mindenhol igyekszik akciókkal vonzani a közönséget.
Károlyfalvi Zsolt elmondta: az újszegedi uszodába elsősorban a sportolást és az úszásoktatást előnyben részesítők járnak. Miután az itt lévő kondi termet is a cég üzemelteti, most bevezettek egy olyan akciót, hogy aki ide bérletet vesz, az kap a Sziksóstóra és az uszodába is öt belépőjegyet.
Az Anna fürdő a zászlóshajónk, „a gyöngyszemnek számító” régi török fürdő épülete nyáron a napozást kedvelők és a gyógyászati ellátás központja. Ide a szépen felújított épület és az itt nyújtott rekreációs szolgáltatások élménye miatt nem csupán Szegedről és környékéről, hanem az ország számos pontjáról is érkeznek vendégek. Itt most a Kft. bevezetett egy úgynevezett „szieszta jegyet”, amellyel dél és két óra között akciós áron lehet fürdőzni – mondta el az igazgató.
„A strandolók legnagyobb kedvence a Sziki, ahol ugyan nagyobb beruházást nem tudtunk végrehajtani, de rendeztük a területet” – folytatta Károlyfalvi Zsolt. Az igazgató szerint a nagy zöld tér, a kemping, a nosztalgikus hangulat, az, hogy különböző rendezvényeket lehet itt tartani, az aránylag olcsónak számító árak nagy számban vonzzák a baráti társaságokat, a családokat, és a diákságot.
Ami a jegybevételeket illeti, az igazgató hozzátette: a tavalyi nagyon erős szezonban összesen 150 millió hoztak a fürdőzők a konyhára, az idén azonban nem biztos, hogy sikerül elérni ezt a bevételt.