Egy, az interneten látható videó tanúsága szerint ön közérdekű munkavégzésként követ töret az emberekkel. Honnan az ötlet?
Amikor valakit közérdekű munkavégzéssel sújtanak, akkor kiküldik az önkormányzathoz, hogy harminc-ötven napokat dolgoztassunk le vele. A liberális megmondóemberekkel ellentétben én mindig azt szoktam hangsúlyozni: a mai joggyakorlat arra visz, hogy ne zárjuk el, ne sújtsuk az elkövető jogsértőt. Ahelyett, hogy a bűnbánatra és a megbűnhődésre irányítanánk figyelmét, eljátszuk, hogy integráljuk a bűnhődés során. A legtöbb polgármesternél az van, hogy lapátot támasztanak ezek az emberek, és nevetségessé válik az egész. Az agresszív személyeknél általában semmilyen visszatartó, semmilyen korrekciós jellege nincs a közérdekű munkavégzésnek. Ugyanakkor álhumánus módon nagyon szépen be van állítva, hogy már meghaladtuk azokat a fogalmakat, hogy elzárás meg szankció. Jól tudja: a garázdaság vonatkozásában például én erőszeretettel alkalmazom a kőtörést.
Orosz Mihály közmunkásokkal beszélget Érpatakon
Fotók: MTI / Balázs Attila
A közérdekű munkavégzésnek is vannak szabályai. Emlékezetem szerint nem úgy működik, hogy a bűncselekmény alapján a polgármester választ munkát büntetésként.
A munkaügyi központ az önkormányzathoz, a polgármesterhez küldi az embereket, hogy ledolgoztassa velük a kiszabott időt. Érpatak önkormányzata is egy ilyen munkáltató: az érpataki lakos bejön, és nincs megszabva, hogy milyen munkát kell vele végeztetnünk. De reméljük, hogy a liberálisok megint kitalálnak valami baromságot, hogy ennek is kivegyék az élét.
Tehát ha ön polgármesterként azt mondja, hogy közérdekű munkavégzésként kupakokat kellene szedni az árok aljáról, akkor nekik bizony kupakokat kell szedniük.
Nem önkényeskedünk. Közérdekű munkavégzés az, ami Érpatak és a nemzet érdeke szempontjából fontos munkavégzés. Ami éppen van. Például, ha januárban küldik ide, és van húszcentis hó, akkor nyilván nem az árok alján lévő kupakokat szedetjük, hanem a hóelhárításban fognak közreműködni, mert az a település pillanatnyi érdeke. Egyébként az is megdöbbentő nekem, hogy ha már egy kicsit nehezebb fizikai munkát, és nem a langyos tutyi-mutyi munkát végeztetnek egy agresszív személlyel, az már szélsőséges nácizmus, meg nem tudom, micsoda.
Ön szerint ez nem modern rabszolgaság, ugye?
Ma minden fizikai és kétkezi munka úgy van beállítva, mintha megalázó dolog lenne. Önök és a liberálisok azt gondolják egyedül üdvözítő megoldásnak, hogy százmilliókért gépeket lízingelnek, és uzsorakamatra fizetik a bankároknak a devizehitellel meg a devizaárfolyamréssel a pénzeket. A kétkezi munkás viszont dolgozna. Vannak mellettem cigány származású személyek, akik már törtek követ, és egyáltalán nem panaszkodnak, és nem tartják rabszolgamunkának. Ezek az emberek inkább arra panaszkodnak, hogy nincs munkájuk, munkaerejük viszont van. És nagyon szívesen végzik akár a kőtörést is. Van, amikor ásni kell nekik. Az a lényeg, hogy az érpataki emberek nem tiltakoznak ez ellen. Jön a liberális ügynök, az pedig próbálja őket felszítani és uszítani arra, hogy ez micsoda kényszermunka, micsoda rabszolgamunka, hogy ezt a normális tevékenységet ne végezzék. De hála istennek ezt a hülyítést már nem nagyon veszik be.
Van egy másik videó is, amin ön kisiskolásoknak beszél a melegfelvonulásról. És hát bizony buzizott egyet kisgyerekek előtt.
Nemcsak kisgyerekek voltak, hanem nagy gyerekek és felnőttek is. Nem a melegfelvonulásról beszéltem, hanem egy kistérségi és ifjúsági sportnapon szólaltam meg. Megkezdtük az eredményhirdetést. A Himnusz eléneklésével szoktunk kezdeni, mivel úgy gondoljuk, hogy magyar őseinknek tartozunk azért, hogy megteremtették ezt az országot és megvédték, és ezért a hagyományaikat tisztelni kell. Gondolom, ön is úgy gondolja, hogy ez fontos.
Fontos. De hogy jön ide a buzizás?
A Himnusz eléneklése végén az ajtóban volt két gyerek, akire rászólt az edző, mert beszélgettek. Ekkor én nyilván elmondtam azt, hogy a liberálisok tanítják nekünk a másság szeretetét, a toleranciát, az ő véleményüket úgy kell tekintenünk, mint egy véleménykavalkádban egy színfoltot, de érdekes módon ők a mi véleményünket nem így kezelik. Én nem vagyok liberális, ezeket a véleményegyenlőségeket nem vallom. Az értéksemlegességet nem vallom. És ebből fakadóan a buzikat ne melegeknek hívjuk, hanem mondjuk azt, hogy buzi vagy köcsög. Végül is ez a lényeg, hogy ezt mondtam. Hogy nálunk a hagyományőrzés a fontos, és aki ezt gyalázni akarja, az csatlakozzon a liberálisokhoz. Én nem vagyok értéksemleges, ahogy a liberálisok se értéksemlegesek. Hiába azt hazudja, hogy az, de ő sem értéksemleges.
Ja hogy aki beszélget, az nem tiszteli a hagyományt, az pedig menjen a liberálisokhoz, meg a melegekhez. Szép gondolati ív. Ön büszke arra, hogy buzizott?
Én azt egy devianciának gondolom, egy degeneráltságnak. Azt gondolom, hogy ezt a degeneráltságot gyógyítani kell.
Orvost esetleg tudna ajánlani?
Nem Budapest Pride-ot kell szervezni, hanem a pszichiátrián kellene őket kezelni.
Melyik pszichiátriát ajánlaná?
Én azt mondom, hogy ez egy betegség. Nyilvánvaló, hogy egyébként sajnálom őket, azokat, akik ilyen szinten lelkileg sérültek és degeneráltak, hogy az azonos nemükhöz vonzódnak.
Mi lesz, ha mondjuk az ön gyerekéről derül ki egyszer, hogy a saját neméhez vonzódik?
Nem fordulhat elő. Én ’88-ban voltam katona Zalaegerszegen, ahol több ezer ember volt, és ez fel sem merült.
Köztudott, hogy katonák és focisták között ilyesmi nem fordul elő soha.
Régen, amíg nem gerjesztették mesterségesen, felforgatással, nemzetközi ügynökhálózatokkal ezt.
Létezne buzi nemzetközi ügynökhálózat?
Van egy felforgató szabadkőműves nemzetközi ügynökhálózat, és annak az aktivistái minden devianciát, minden olyan dolgot, ami egy nemzetet kártékonyan rombol, aláz, aláás, bénít, megoszt, egy aktivitással pártolják és pénzelik. Ilyen például a buzifelvonulás. A társadalomnak nincs rá igénye – de mégis, miért kell akkor a fővárosokba? Egyetértek az orosz gyakorlattal, ugye Putyin elnök úrral, hogy a konzervatív eszmerendszer fényében azt mondja, hogy Isten szemében ez egy halálos bűn. Ugyanúgy kellene Magyarországon ezt visszafogni, mérsékelni, és segíteni nekik, hogy kigyógyuljanak belőle, ha igénylik.
Még valami. Az önök kőtörős fotóján többek szerint valaki munkavédelmi sapkát rajzolt egy munkásra. Ön az alkotó?
Nem tudom, ki az alkotó. Mindenkinek ki van adva, hogy viselje a sapkát. Hogy menet közben leveszi, vagy sem, az az ő dolga.
Azért rajzolták oda, hogy dokumentálják a munkavédelmet?
Nem tudom, hogy odarajzolták, vagy sem, ezt nem én csinálom, rá van bízva szakemberekre. Mert meg kellett tanulnunk sajnos, mert önök, tehát a liberálisok megtanítják nekünk, hogy mindent dokumentálni kell, mert nagyon sokszor visszaéltek már velünk.
Értem, hogy dokumentálni kell, de az a munkavédelmi felszerelés láthatóan oda van rajzolgatva.
Nem tudom, nem is tudok róla, hogy az hogy van, de ha kell, megmondja az a barátunk, aki töri a követ. Majd elbeszélgethet vele, hogy miért vette le a sapkát. Hogy feltette, vagy levette, vagy hogy hol tárolta, az az ő dolga. Mi odaadjuk nekik.