Belföld

Hamisított bérletet adtak el a BKK jegypénztárban?

Egyelőre nem tudjuk mire vélni azt a történetet, ami a BKV-figyelőben jelent meg.

Elkobozta egy ellenőr az egyik metrózó utas havi, több mint 10 ezer forintba kerülő bérletét, azzal a felkiáltással, hogy az hamis. Az utas szerint azonban a bérletet hivatalos BKK-pénztárban vette. A történetet a BKV-figyelő oldalon találtuk:

Az alábbi eset a múlt héten szerdán (2013. június 19.) esett meg velem a Corvin-negyednél. Kiszállva a metróból reggel 8 óra magasságában jegy- és bérletellenőrzés. Én is felmutattam bérletemet, mire az ellenőr közölte, hogy a bérletszelvényem hamis.

A bérletemet még jó egy hete a Határ úton vettem; mint mindig, most is kértem a blokkot, de az eladó közölte, hogy elromlott a készüléke, így nem tudja azt odaadni. Mivel nem vagyok időmilliomos, a bérletet meg már kiállította, nem volt helye reklamációnak. Hivatalos BKK-pénztárról volt szó, nem kutyaólas utcai árusítóról, ezért semmi rosszra nem gyanakodtam! (…) Hogy árusíthatnak egy hivatalos jegypénztárban hamis bérletet? Hogy fordulhat elő, hogy nem tudnak blokkot adni, hisz azt most már mindenhol kötelező a megvásárolt termék mellé kiadni? Mi alapján tudják az ellenőrök a bérleteket kiszűrni?

(A további részletekért ide kattintson!)

A BKK tájékoztatása szerint a szóban forgó napon a Corvin-negyed metrókijáratnál nem volt elrendelt jegy- és bérletellenőrzés, következésképpen a jegyellenőrök egyike sem vonhatta be a levélíró bérletét. A BKK arra kérjük a bejegyzésben Eszterként szereplő levélírót, jelentkezzen a Budapesti Közlekedési Központ ügyfélszolgálatán akár személyesen, akár e-mailen, hogy „pontosítsuk a körülményeket és érdemben segítséget nyújthassunk a történtek tisztázásában”.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik