Tápai Gábor, a Fingerprint Kreatív Kommunikációs Ügynökség ügyvezető igazgatója és az ötletgazda elmondása szerint „már régóta tervezem, látva és sajnálva a fesztiválokon a mobil WC-k előtt toporgó nőket és lányokat, hogy be kellene állítani néhány plusz női illemhelyet”.
Ezért a Fingerprint csapata Szeged Napja Ünnepségsorozat keretében tesz azért, hogy a hölgyek se érezzék magukat kényelmetlenül. A rendezvény során extra mobil WC-ket helyeznek ki, ám ezek nem csupán abban extrák, hogy több van belőlük, hanem egyedi stílusukban is.
A toalett fülkék ugyanis egyedi dekorációt kaptak. A rendezvény szervezőjének együttműködésével megvalósuló projekt lényege nem csupán az, hogy a 10 nap során ezzel kedveskedjenek a hölgyeknek, hanem hogy felhívják a figyelmet az illemre, etikettre, a nők tiszteletére, segítésére.