A februárban szolgálatba állt állományból öt-öt fő teljesít szolgálatot a parancsnokság mindhárom szolgálati csoportjában, akik most mélyítik el a beavatkozások során alkalmazandó gyakorlati ismereteiket. A bontóban lehetőség adódott arra, hogy a bontásra szánt gépjárműveken gyakorolják a komoly, 720 bar nyomást alkalmazó berendezés kezelését.
A csoport tagjai gyakorolták a szélvédő és az ajtók eltávolítását, valamint a gépjármű tetejének levágását. Ezekre akkor van szükség, ha a baleset során a jármű ajtajai beszorulnak, ám az is előfordulhat, hogy oldalról nem emelhetők ki a személyek: ilyenkor eltávolítják a jármű tetejét, és felülről menekítik ki a bent rekedteket.
Ezeknél a beavatkozásoknál arra is figyelni kell, hogy a korszerű biztonsági berendezésekkel ellátott gépkocsik oszlopaiban is találhatók légzsákok, ezért az oszlopok megbontása előtt fel kell térképezni, hogy a vágás tervezett helyén található-e a légzsákot működtető patronból. A gyakorlat során az újoncok kipróbálták a kormányfeszítés módszerét is, amelyre akkor kerül sor, ha az ütközés során a kormány ráfeszül a vezető lábára, vagy testére, akit ilyenkor a láncos feszítő alkalmazva menekíthetnek ki.