A cég internetszolgáltatása csütörtökön állt le Budapest belvárosában. A telefonközpont tájékoztatása szerint az egész V. kerületben megbénult a rendszer. Szűcs László, a cég szóvivője azonban ezt később pontosította. Mint mondta, csak a kerület egy kisebb részén volt fennakadás, amely nagyjából 250 előfizetőt érintett.
“Az egyik kisebb műszaki alközpontunk által ellátott területen történt egy áramszünet, aminek a következtében meghibásodtak a vonalerősítőink tegnap délután. Ezeket az erősítőket kellett kicserélnünk ahhoz, hogy helyreállíthassuk a szolgáltatást. A cseréket azóta (bőven az általános szerződési feltételeinkben vállalt 72 órás hibajavítási időn belül) már elvégeztük, mindössze egy lépcsőházba nem sikerült még bejutnunk, ott még várat magára az erősítő cseréje és a szolgáltatás visszaállítása. A szolgáltatás-kimaradás összesen 250 előfizetőt érintett” – fogalmazott a lapnak a szóvivő.