Tolnai József, a Fekete Ház munkatársa bocsátotta a Szeged24 rendelkezésére a Magyar Iparművészet című lap 1917-es évfolyamának 9-10-es számát, amely beszámol a IV. Károly luxushajó elkészültéről. A lap részletesen ír a gőzös építésének körülményeiről, és fotókat is közöl annak belső részeiről.
A folyóirat következő számában kiegészíti az előző cikket azzal, hogy közli: Az elegáns belső helyiségeket Fischer Zsigmond tervezte, és az ő műhelyében készült minden darabja. Fotógalériánkban közlünk még egy képet a gőzösről, ám itt már Szent Imrére keresztelték a ma Szőke Tisza néven ismert hajót. Ennek történelmi háttere, hogy az első világháború után trónfosztott utolsó Habsburg uralkodóról már nem volt célszerű bármit is elnevezni.
A Szeged24 nemrégiben közölt olyan fotókat a hajó belsejéről, melyek hét éve készültek. Az összehasonlítás kedvéért érdemes újra megnézni ezeket.
Aki pedig meg akarja nézni, hogy nézett ki a legutóbbi időkben az egykori gőzös, az kattintson ide.