A Budapest Bank nem csak pénzügyi termékekkel szeretné segíteni a vállalkozókat, hanem a kisvállalkozások hatékony üzletmenetéhez is hozzá szeretne járulni, ezért egy különleges pályázatot hirdet, a kisebb cégek részére.
A pályázat szlogenje: „Üzleti siker honlappal”, amelynek célja, hogy elősegítse a vállalkozások fellendülését. Egy jó weblap segítségével pedig ez a cél megvalósítható.
Kereskedői szempontból például egy webshop jelentősen növelheti az üzleti működés hatékonyságát, hiszen az internet és egy online áruház segítségével a cégek kiléphetnek a saját mikrokörnyezetükből, és az egész országból, vagy akár külföldről is fogadhatnak és teljesíthetnek megrendeléseket. Emellett, hogy forgalomnövekedés érhető el, a költségek csökkenésére is számíthatnak a webshoppal rendelkező cégek, hiszen komoly tételek spórolhatóak meg az üzemeltetési költségeken is.
A „Budapest Bank – Üzleti siker honlappal” díja keretében azokat a honlapokat keressük, amelyek felhasználóbarát módon, sikeresen támogatják a termékek/szolgáltatások hatékony értékesítését. A logikus, átlátható felépítés, az online rendelési és fizetési lehetőség, az olyan extra szolgáltatások, mint a kalkulátor, a fórum vagy a tájékoztató cikkek mind olyan megoldások, amelyek a potenciális vevők számára vonzóvá teszik a céget.
Díjunkkal azokat a jól működő vállalkozásokat akarjuk elismerni, amelyek az interneten könnyen megtalálhatók, a weboldalukon egyszerű eligazodni és megrendelni a terméket, emellett számos pluszinformáció is a látogatók rendelkezésére áll. – tudtuk meg Erdei Zsuzsától, a Budapest Bank mikro-üzletág vezetőjétől.
Arról, hogy mire érdemes odafigyelni egy honlap kialakításnál, és hogy valójában mitől jó egy honlap – Koleszár Pétert, a Honlap.hu vezető szakértőjét kérdeztük, aki egyben a pályázatok zsűrizésében is aktív szerepet vállal.
“Nincs általános recept a jó honlap elkészítésére. Egy weboldal akkor lesz sikeres, ha a gazdája előre tudja, hogy mi a célja vele.
Például terméket szeretne értékesíteni vagy csak információt szolgáltatni. Ha a funkciók és a megjelenés kialakításánál a célközönség igényeit, képességét tartják szem előtt, az fontos lépés az eredményesség irányába.
Tehát a kulcs az előre gondolkodás. Ismerni kell a céljainkat: kinek és miért készül a honlap.“
Hogyan pályázhatnak a jelentkezők a „Budapest Bank – Üzleti siker honlappal”-díjra?
Az „Üzleti siker honlappal”– díjra a www.budapestbank.hu/uzletisiker oldalon lehet jelentkezni október 5-ig
A pályázatra azon cég jelentkezhet, amely
• éves nettó árbevétele nem haladja meg a 100 millió forintot
• Magyarországon bejegyzett székhellyel rendelkezik
• többségi magyar tulajdonnal működik
• nem folyik ellene csődeljárás, felszámolás vagy végelszámolás
A pályázat végén két nyertest hirdetünk!
Az egyik fődíjat a Budapest Bank vezetőiből és független szakértőkből (Geszti Péter, az OKEGO kreatív igazgatója; Csontos Zoltán, a Netpincer.hu ügyvezető igazgatója; Koleszár Péter, a Honlap.hu vezető tanácsadója; Országh Kitti, az Origo.hu újságírója) álló zsűri választja ki.
Ezenkívül a szakmai zsűri további 10 jelöltet is választ, közülük kerül ki a közönségdíjas. Ezen vállalkozások honlapjára a Budapest Bank oldalán az odalátogatók októberben két héten át szavazhatnak.
A fődíj:
1 db legújabb típusú IPad a szakmai zsűri nyertesének + honlapelemzés a Honlap.hu-tól (100 ezer forint értékben)
1 db legújabb típusú IPad a közönségszavazás nyertesének+ honlapelemzés a Honlap.hu-tól (100 ezer forint értékben)
A díjátadóra 2012 novemberében kerül sor ünnepélyes keretek között.