Az egyik esélyesnek tartott Turán Frigyes Ford Fiestájának motorja a 9. gyorson szabályosan felrobbant, így kiesett a versenyből A szombati nap szoros küzdelmet hozott a két favorit között. Az élen egymást váltogatták Herczig Norbert és Kazár Miklós. A kettejük közötti különbség mindig csak másodpercek voltak, és hol az egyik, hol a másik javára. Aztán az utolsó, 10. gyorsaságin valami történt Kazárékkal, mert 57 másodpercet vert rájuk Herczig. Kazárék ezen a gyorson 12. helyen végeztek, így abszolútban még Botka Dávid is 40 másodperccel jobban végzett, ezzel megelőzve a nagy esélyest. Az abszolút első, és ezzel a veszprémi futam bajnoka a Herczig Norbert – Bacigál Igor páros lett. Második a Botka Dávid – Mihalik Péter páros, harmadik pedig a Kazár Miklós – Ferencz Ramón kettős.
Az OB I. újonca, a fehérvári Matók Ádám kiegyensúlyozott, jó versenyzéssel az abszolút 18. helyet érte el, és kategóriájában ismét első lett. Az ugyancsak fehérvári Tobak Zoltán a 15. helyen zárt. Meglepő, hogy az utolsó gyorsaságin a fiatal Matók Ádám megverte Tobak Zoltánt. Ez főleg meglepő, mert a Matók feladata már a biztonsági autózás volt, hiszen kategóriáját a 7. gyorson elszenvedett defektje ellenére is magasan nyerte, ráadásul Tobak autója, a Mitsubishi Lancer Evo VI lényegesen erősebb, mint Matók Honda Civic Type R-je.
A fiatal fehérvári versenyző, annak ellenére, hogy gyér a magyar ralimezőny, stabilnak, megbízhatónak és első osztályra érettnek mutatkozott be. Kategóriáját úgy nyerte meg Matók Ádám a tapasztalt Szabó Krisztiánnal a jobbján, hogy majdnem tíz perccel bűntette célbaérő kategóriatársait.