A kormányzati portál számolt be a tárgyalásos közbeszerzési eljárás végeredményéről. A megállapodás szerint a győztes cég, az I.M.G. Inter Media Group Kft. eseti megrendelések alapján dolgozik. Feladata a Miniszterelnökség integrált kommunikációs kampányaihoz kapcsolódó stratégiai tervezési, tanácsadási, kreatív tervezési, médiavásárlási és -gyártási, szervezési, produkciós, valamint telemarketing-feladatok ellátása.
Az I.M.G. összeállíthat média- és márkakommunikációs stratégiát, tervezhet médiakampányokat, részt vehet rádióreklámok és reklámfilmek elkészítésében. A következő időszak kiemelt feladatának nevezik a bulvársajtó tudatos használatát és azt, hogy lehetőséget adjanak a visszacsatolásra, a kétirányú kommunikációra.
A szóhasználat kapcsán a Miniszterelnökség megjegyzi, a kormány arculatát erősítendő továbbra is alkalmazni kell “a már bejáratott, jobboldalhoz kötődő olyan kifejezéseket, mint a nemzet, haza, erkölcs, felelősség, józan ész”.
A tájékoztatás szerint a kormányzati kommunikáció alapvető célja, hogy bemutassa: a kormány összefüggő döntések sorozatával tudatosan építi az erős, jól működő, nemzeti érdekeket képviselni és érvényesíteni képes Magyarországot.
Ez már a második, jelentős szerződése a héten a Miniszterelnökségnek. Mint arról a Hír24 beszámolt, 314 millió 960 ezer forint plusz áfás keretösszegű megállapodást kötöttek a Young and Partners Kft.-vel rendezvényszervezési feladatok ellátására és az ehhez kapcsolódó PR-feladatok elvégzésére.