Az internet térhódítása ma már tény, a kézenfekvő virtuális reklámok piaci szerepét viszont még nem mindenki ismerte fel. Egyrészt ennek előmozdításán kíván segíteni az Internet Marketing Akadémia, másrészt pedig abban nyújt átfogó képet, hogy a vállalkozások milyen internet-marketing eszközöket használhatnak üzletük fellendítésére.
Netes bevetés
Az idei, egész napos rendezvényen többek között szó esett az internetet érintő jogi kérdésekről, a weboldalak felépítéséről, a webáruházakról, a banner kampányokról, de a slágertémák között említhetjük a Facebook, cégek számára is előnyös aspektusait.
Muszáj és kell
A reklámügynökök és a média munkatársai szerint a lehetőségekkel igenis muszáj és kell is élni, hiszen ma már minden az interneten koncentrálódik. Molnár Tamás, a PANNAKO ügyvezetője, és egyben az akadémia szervezője a Győr24-nek elmondta, hogy a lényeg minden esetben az, hogy a társaságok okosan és színesen építsék fel dizájnjukat a neten. „ Győr egy jó város, a társaságok nyitottan gondolkodnak és ez a honlapokon is látszik” – hangsúlyozta a rendezvényen a szakember.