Belföld

Pert vesztett a Hír Tv

A Fővárosi Bíróság elsőfokú ítélete szerint Gábor György és Geréby György filozófus a Hír Tv állításával szemben nem részesült 180, illetve 89 millió forintos pályázati támogatásban - erősítette meg az MTI-nek a Népszabadság információját a Fővárosi Bíróság Sajtó- és Nemzetközi Kapcsolatok Osztálya.

A bíróság közleményében az áll: a Fővárosi Bíróság kedden hozott elsőfokú ítéletet a G. György és társa által a Hír Tv Szerkesztősége és a Hír Tv Műsorszolgáltató és Hirdetésszervező Zrt. ellen indított sajtó-helyreigazítási perben. A keresetnek részben helyt adó ítéletben a bíróság kötelezte a Hír Tv-t, hogy helyreigazító közleményt tegyenek közzé a Napról Napra című műsorukban – áll a közleményben.
A bíróság megállapította, hogy Gábor György és Geréby György a Hír TV állításával szemben nem részesült 180, illetve 89 millió forintos pályázati támogatásban. A bíróság azt is megállapította, hogy egyikük sem munkavégzés nélkül, hanem hároméves kutatómunka ellenértékeként kapott munkadíjat az MTA Filozófiai Kutatóintézetétől. A Hír Tv-t az ítélet annak közzétételére is kötelezte, hogy hamis színben tüntette fel Geréby György egykori miniszteri tanácsadói szerepét.

Címkék: Belföld

Ajánlott videó mutasd mind

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.