A téli időjárás miatt a fővárosban is megnőtt a kátyúk száma, ezért a Fővárosi Közterület-fenntartó az ünnepek alatt is folyamatosan javította a kátyús útfelületeket. A társaság közleménye szerint 2009-ben az év végén 1951 ki nem javított kátyúról tudtak a főváros fő és tömegközlekedési útvonalain, ez a szám 2010 végére negyedére, 521-re csökkent.
Jövő héttől az útellenőrök úgynevezett hideg aszfaltot is magukkal visznek az ellenőrző kocsikban, így a balesetveszélyes, illetve kisebb méretű, könnyen javítható kátyúkat ideiglenesen helyre fogják állítani. A közleményből az is kiderül: a hatékony és végleges megoldást hátráltatja, hogy a Budapest környékén működő összes aszfaltgyártó üzem leállította a hengerelt aszfalt gyártását január közepéig.
Január második felétől kísérleti jelleggel egy új módszert is bevonnak: az infra melegítéses technológiával munkahézag kialakulása nélkül, a kátyúban lévő aszfalt felhasználásával javítják a kátyús felületet.