Mától új szakaszába lép a választási kampány, intenzívebb lesz a közterületi jelenlét, a pártok a legdrágább, és leghatékonyabbnak tartott tévés hirdetéseket is bevetik. A Fidesz új plakátokkal jelenik meg az utcákon, indulnak a rádiós, televíziós hirdetések, a párt intenzív telefonos kampányt folytat, az aktivisták újra felkeresik a Fidesz szimpatizánsait. Bár a párt elnöke egyre több rendezvényen jelenik meg és mond beszédet, információk szerint a kampánystratégia az lesz, hogy Orbán Viktor csak a választások előtti héten szerepel majd aktívan a nyilvánosság előtt. Állítólag televíziós vitát sem vállal az első forduló előtt.
Az MSZP nem március 15-ét, hanem 19-ét tartja a vízválasztónak – az a listaállítás határideje, utána lehet majd arra következtetni, hány párt kerülhet be a parlamentbe. A szocialisták is új óriásplakátokkal készülnek. Ezeken nem a helyi jelölteket, hanem a miniszterelnök-jelöltet és a párt központi üzeneteit tüntetik fel. Az utolsó napokra még szórólapokat is nyomtatnak, immár a helyi jelöltek fotóival. Az MSZP kampányának középpontjában Mesterházy Attila kormányfőjelölt lesz, de – ahogy eddig is – a mozgósításban nagy szerepet szánnak Gyurcsány Ferencnek.
A Jobbik nem változtat a stratégiáján a következő hetekben: a kampány gerincét ugyanúgy a lakossági fórumok képezik majd. Az InfoRádiónak Novák Előd sajtófőnök azt mondta, hogy új kampánytémaként akarják majd hangsúlyozni, hogy az MSZP bizonyos választókerületekben a Fidesz javára léphet vissza annak érdekében, hogy ne a Jobbik jelöltje győzzön. A Jobbik főként ezekben a körzetekben akar többet kampányolni.