A lap szerint megállapítható, hogy a közlekedési cégnél a pénzszórás folyamatos volt 2005-től egészen napjainkig. Mint írták, a ma már csőd szélén álló közlekedési társaságnál nem sajnálták a közpénzt az újságokban róluk megjelent negatív hírek összegyűjtésére, a tavaly megbukott járatritkítási terv népszerűsítésére, különféle vagyonvédelmi vizsgálatokra, akárcsak a már ismertté vált tanácsadói szerződésekre.
A lap táblázatban foglalja össze a 2005 és 2009 közötti, általuk legkirívóbbnak tartott, tanulmányokra és projektekre vonatkozó szerződések és kifizetések összegét.
A legmagasabb összeg egy 224 millió forintos szerződés, amely “A Havanna és a Gloriett lakótelepek kötött pályás kapcsolatának kialakítása a 42-es villamos meghosszabbításával” címet viseli és a táblázat szerint megvalósíthatósági tanulmány és engedélyezési tervek készítésére, a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség felé pályázati anyag összeállítására vonatkozott. A Magyar Nemzet információja szerint az erre a célra kifizetett összeg több mint 67 millió forint volt.