A nemzetközi rangú brit Euromoney Magazin minden évben elkészíti a privát banki és vagyonkezelői szolgáltatókra vonatkozó átfogó felmérését a legkülönbözőbb kvalitatív és kvantitatív tényezők alapos vizsgálatának segítségével. Az elemzés során górcső alá kerül többek között a szolgáltatások skálája és minősége, a tanácsadókra jutó ügyfélszám, de olyan elemek is, mint a kezelt vagyon, az alkalmazottak száma és a profitabilitás, amelyek az üzletág hatékonyságát bizonyítják. A tanulmány iránytűként kíván szolgálni a privát banki szolgáltatók közötti könyebb eligazodásban.
Megújuló szolgáltatások a kölcsönös bizalom jegyében
Az OTP Private Banking rendelkezik a hazai szolgáltatók között az egyik legátfogóbb értékajánlattal, hiszen a banki és befektetési szolgáltatások teljes skálája mellett átfogó kényelmi szolgáltatásokat, illetve a vagyonelemek szinte teljes körére kiterjedő tanácsadást is kínál. Ebbe a privát banki ügyfelek vállalkozásaival kapcsolatos teendők személyi bankáron keresztül történő, egypontos ügyintézésén túlmenően az ingatlan, a műkincs, a jogi és az offshore tanácsadás is beletartozik. Az értékajánlat folyamatosan bővül, így alkalmazkodva a legfontosabb innovációkhoz és ügyféligényekhez.
Recessziós időszakban fokozottan igaz, hogy a jól képzett és elkötelezett tanácsadók jelentik a legfontosabb értéket, melynek alapja az a bizalmi viszony és tapasztalat, mely biztosítja, hogy minden körülmény között az ügyfél számára a leghatékonyabb megoldás kerüljön megvalósításra.
Európai szintű szolgáltatások – nemzetközi helyszínek
Az OTP Private Banking igyekszik leánybankjai számára is átadni legjobb gyakorlatát, de egyúttal a helyi igényekhez igazodva, rugalmasan hozva létre minden országban a vagyonos ügyfelek kiszolgálására a privát banki szolgáltatást. A régiós OTP univerzum nyolc országában zajlik a privát banki üzletágak kiépítése azzal a szándékkal, hogy a magyarországi – mostantól már nemzetközi díjjal is elismert – magas színvonal csoportszintű standardot képezzen.