Belföld

Hol a határ a pr és a valódi felelősségvállalás között – Zöldmarketing konferencia 2009

Mit jelent a zöldmarketing, és mennyire fontos a fogyasztóknak a zöld üzenet? Hogyan lehet zölden kommunikálni az autó- és gyógyszeriparban?

Ezekre a kérdésekre is keresi a választ a Zöldmarketing konferencia, melyet a Kreatív Csoport első alkalommal rendez meg, június 4-én a Wax Kultúrgyárban.

Az elsősorban kommunikációs szakembereknek és felsővezetőknek szánt konferencia főelőadója lesz Stuart Smith, a Hill & Knowlton egyik régiós (EMEA – Európa, Közel-Kelet és Afrika) vezetője. A téma aktualitása megköveteli, hogy a hazai állami- és magáncégek is hangsúlyt fektessenek a zöldkommunikációra és kiaknázzák a benne rejlő marketing-lehetőségeket. Szem előtt tartsák a társadalmi felelősségvállalást és azt megfelelően kommunikálják is. A tanácskozáson így szó lesz arról, hogy mit tehet az állam, hogy segítse a hirdetőket a fenntartható fejlődés alapelveinek a betartásában, hogy néz ki egy zöld cég zöld irodája, valamint hogyan lehet zöld üzenet köré sikeresen márkát építeni. A Holcim kommunikációs igazgatója előadásában arra keresi a választ, hogy hol a határ a pr és a valódi felelősségvállalás között.


Hol a határ a pr és a valódi felelősségvállalás között – Zöldmarketing konferencia 2009 1


Bővebb információkat itt találhat >>>

Ajánlott videó

Olvasói sztorik