Az Invitel szolgáltatásait eddig több mint 1 millió lakossági és több mint ötvenezer üzleti ügyfél választotta. Utóbbiból mintegy kilencezer a kis- és középvállalkozás, és a partnerek között a kkv-szektor képviselőinek aránya folyamatosan nő.
Ez elsősorban annak köszönhető, hogy az Invitel a kkv-ügyfélkörnek speciális, partnerre szabott szolgáltatásokat kínál. A lakossági szolgáltatásokhoz képest az üzleti ügyfelek bővebb termékpalettából válogathatnak. A szolgáltatás kiépítése rendkívül gyors és a rendelkezésre állás szintje is magasabb.
Invitel, Ha több kell
Az Invitel speciálisan a kis- és középvállalkozásokra szabott költségcsökkentő szolgáltatásokat is kínál. Lehetőség van például teljes szolgáltató váltásra. Az üzleti partnerek a hang és az internet megoldásokat egyesítő, kombinált szolgáltatáscsomagot is rendelhetnek. Az Invitel hamarosan elindítja azt a mikrohullámú technológiát (Wimax), amely a megbízható vezetékes internet-szolgáltatáshoz az adott városban mobilitást is biztosít.
Ügyfélközpontú szemlélet, innováció
Az Invitel a kis- és középvállalkozások számára dedikált Üzleti Ügyfélszolgálatot is működtet, ahol nem létezik olyan kérdés – legyen szó akár egy-egy szolgáltatásról, akár IT kérdésről, amelyre rövid utánajárás után a munkatársak ne tudnának felelni.
Az újításokat a vállalat a folyamatos ügyfél-elégedettségi felmérések eredményeihez igazítja. Így az Invitel üzleti partnerei maguk is dönthetnek arról, hogy milyen szolgáltatásokkal tehetné még könnyebbé a mindennapjaikat a szolgáltató.
Az Invitel kis- és középvállalkozásoknak kínált szolgáltatásai megrendelhetők a 1444-es ingyenesen hívható értékesítési vonalon, valamint a www.invitel.hu honlapon.