Digital Signage – digitális médiamenedzsment
A Digital Signage létrehozásának eredeti célja a papír alapú hirdetések, reklámtáblák lecserélése volt, ám a felület interaktivitásának hála, jóval szélesebb spektrumú felhasználási területei vannak a technológiának. Gyakorlatilag bármilyen digitális média-tartalmat képes eljuttatni a célcsoportnak, legyen az videó, animáció, vagy élő TV-adás, ráadásul a táblák hálózatba kapcsolása újabb lehetőségeket rejt magában.
A Digital Signage minimális oktatás mellett, különösebb szakértelem nélkül is könnyen kezelhető, a tartalom rugalmasan frissíthető, működési költségei alacsonyak – átlagosan két év alatt megtérül a befektetett összeg. Ennek köszönhetően széles körben használt technológiának számít, például az úgynevezett Point of Sales (POS) marketing esetében, amikor a reklámozás közvetlenül az eladás helyszínén történik. Hatékonyan használhatjuk a Digital Signage-t repülőtereken utastájékoztatásra, vagy egyéb vállalati kommunikációs célok elérése érdekében.
Video Portal – interaktivitás határok nélkül
A Video Portal elnevezésű rendszer, amely nem más, mint egy hagyományos web technológiát használó szoftver alkalmazás, szintén a dinamikus, akár kontinenseken átívelő kommunikációs technológia részeként robbant be a hazai IT-világba. Jellemző felhasználási területe a belső marketing és PR, az ehhez kapcsolódó kommunikáció, valamint tréningek.
A rendszer valós idejű előadás, oktatás audiovizuális megjelenítésére alkalmas, kompatibilitási problémák pedig nincsenek, hiszen a Video Portal könnyen illeszkedik a szervezetek már meglévő IT infrastruktúrájába és támogatja az olyan elfogadott és szabványos videó formátumokat, mint a Windows Media, Real, Flash és QuickTime.
Ez az innovatív megoldás a Synergon újabb nagy dobása az IT-piacon, amely a Cisco-fejlesztésnek köszönhetően új utakat nyit a felhasználók számára is.