Kozák Zsuzsanna
Bevett szokás, hogy a kiemelkedő kamatokért cserébe az ügyfeleknek szigorú feltételeket kell teljesíteniük. A bankok törzsügyfelei ugyanakkor sérelmezik, hogy a kedvezményeket, az ingyenes szolgáltatásokat, az alacsony hitel- és magas betéti kamatokat az új ügyfeleknek kínálják. A CIB Bank változtatni kíván ezen a gyakorlaton, és újszerű megtakarítási akciójával, hűséges ügyfeleit szeretné jutalmazni. A különleges konstrukcióról Kozák Zsuzsanna ügyvezető igazgató, a CIB Bank lakossági üzletágának vezetője ad áttekintést.
Bankunk számára kiemelten fontos ügyfeleink lojalitása. Természetesen a növekedéshez az új ügyfelek megszólítása is nélkülözhetetlen, de mindeközben nem szabad megfeledkeznünk a számunkra legfontosabb, mellettünk immár hosszabb ideje kitartókról sem – hangsúlyozza Kozák Zsuzsanna.
Új betéti ajánlatunkkal is többek között ezen célkitűzésünknek szeretnénk megfelelni. A konstrukció kialakításakor fontos szempont volt továbbá, hogy a CIB-es törzsközönség számára könnyen elérhető, különleges feltételek nélküli, egyszerű megtakarítási terméket kínáljunk.
A CIB Hűség Betét kiemelkedő — 3 hónapra évi 9%, vagy 6 hónapra évi 8% — betéti kamatának eléréséhez szükséges feltételeket a nálunk folyószámlával rendelkező ügyfeleink könnyűszerrel teljesíthetik, hiszen ehhez mindössze jövedelmüknek bankunkhoz utalása, és havonta például két közüzemi számlájuknak a CIB-en keresztül történő kiegyenlítése szükséges.
Azoknak is elérhetővé tesszük ezt a kedvező megtakarítási lehetőséget, akik eddig nem voltak ügyfeleink. Nekik csupán annyit kell tenniük, hogy a számlanyitással egyidejűleg vállalják, hogy a jövőben a nálunk vezetett számlájukra utaltatják a munkabérüket, továbbá legalább két közüzemi számlájuk beszedésére adnak nekünk megbízást.
Az ügyfelek bankváltási döntésének megkönnyítése érdekében kínáljuk a „Próbálja ki!” kedvezménycsomagunkat, amelyhez — többek között — akár 9 hónapra szóló díjmentes számlavezetés és ingyenes biztonsági Kártya- és Számlafigyelő SMS szolgáltatás tartozik.