„”Az év sajtóhirdetése 2007″ a Tina Extrában megjelent Gyermelyi-, „Az év sajtókampánya 2007″ a Blikkben, Nemzeti Sportban, Népszabadságban megjelent Mol-, valamint „Az év kreatív megjelenése 2007″ a Bravóban és a Képes Sportban megjelent Nike-hirdetés lett.
2008. január 17-én kiosztották a 2006-ban útjára indított Ringier Népszabadság Print Awards díjait. A Ringier-lapokban és a Népszabadságban a tavalyi évben megjelent reklámok, kampányok színvonalát szakmai zsűri értékelte – áll a kiadó közleményében.
A díjkiosztó gálát Mihók Attila, a Ringier Kiadó Kft. ügyvezető igazgatója és Kovács Tibor, a Népszabadság Zrt. elnök-vezérigazgatója nyitotta meg. A cégvezetők elmondták, hogy ezzel a díjjal szeretnék elismeri hirdetői partnereik formai és tartalmi kreativitását, ráirányítani nem csupán a nyomtatott sajtóhirdetésekben rejlő lehetőségekre, hanem a nyomtatott sajtó egészének szerepére a figyelmet.
Az év sajtóhirdetése 2007 kategóriában a Gyermelyi Tésztagyár a Tina Extrában megjelent „Közelebb hozza az embereket” munkacímű hirdetése nyert. A megbízó a Gyermelyi Tésztagyár, a médiaügynökség a Maximize, a kreatív ügynökség pedig a Well Reklámügynökség volt.
Az év kreatív megjelenése 2007 kategóriában a Nike a Bravoban és a Képes Sportban megjelent ” Pont ahova akarod ” munkacímű hirdetése nyert. A megbízó a Nike Magyarország, a médiaügynökség a Mindshare, a kreatív ügynökség a Reklám és Arculat Társaság voltak.
Az év sajtókampánya 2007 kategóriában a MOL a Blikkben, Nemzeti Sportban és Népszabadságban megjelent a ” A MOL sikere az ország sikere ” hirdetése nyert. A megbízó a MOL, a médiaügynökség a Initiative Media Hungary, a kreatív ügynökség a Young & Rubicam voltak.