Az optimális előfizetési csomag kiválasztásánál először is a vállalat saját szükségleteit kell górcső alá venni. Jelen üzleti körülmények között már természetesnek vehető a széles sáv, a megbízhatóság. De mik a további szükséges technikai feltételek, amelyek a vállalkozás zavartalan, hosszú távú működését szavatolják? Milyen többletszolgáltatást várunk a jövőbeni internet- és telefonkapcsolatot nyújtó partnerünktől, miben állhat ő a mi rendelkezésünkre?
2005 óta a UPC Business-üzletág – mely a UPC Magyarország Kft. és a Monor Telefontársaság szegmenseként jött létre – innovatív szolgáltatásaival és biztos vállalti háttérrel áll kis- és középvállalkozások, valamint nagyvállalati ügyfelei rendelkezésére.
A széles internetes csomagválasztékon belül minden vállalat megtalálja azt a konstrukciót, amely leginkább megfelel egyéni igényeinek, ezenkívül a napi 24 órás rendelkezésre állás biztosítja a vállalati ügymenet zavartalan működését. Az amúgy is kedvező díjszabású telefonos csomagjuk mellett lehetőség van a vállalati költségek további csökkentésére az IP-Centrex virtuális telefonalközpontnak köszönhetően, amihez még telefonvonal sem szükséges.
Aktuális ajánlatukban, mely 2007. november 15-ig érvényes, csúcsminőségű PDA-t ajándékoznak minden új előfizetőjüknek. Bővebb információ a www.upcbusiness.hu oldalon található.