Belföld

Ősztől indul a kormányzati reformkommunikáció

A költségvetésben tervezett 1,8 milliárd forintnyi kommunikációs hadjárat elindításához a szükséges közbeszerzési pályázatokat a kancellária februárig írja ki, és várhatóan az év második felében startol a kampány – értesült a Világgazdaság.

A 2007-es költségvetés tárgyalásakor tervezett 3 milliárd forintból végül csaknem a fele jutott a kommunikációra. Jelenleg még a korábbi tenderen győztes ACG.HEY Kft. és a Media Machine Kft. végzi 350 millió forintért a kormánynak a feladatot. A reformkommunikáció tételmondata többek szerint az lesz majd, hogy: „Na, látod!”. Azaz csak utólag, a döntések meghozatala, azok végrehajtása után lehet sikert kovácsolni a kormányzati lépésekből.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik