Belföld

Üzleti hatékonyságnövelés adatbányászati módszerekkel

A III. SPSS adatelemzési és adatbányászati konferencián megismerheti, hogy statisztikai alkalmazások segítségével hogyan tehető hatékonyabbá az értékesítési és marketing tevékenység, az ügyfélmegtartás és a kockázat kezelés területe.

2006. április 20-án kerül megrendezésre a III. SPSS adatelemzési és adatbányászati konferencia, amely az elemzési piac trendjein túl, bemutatja hogy statisztikai és adatbányászati szoftverek alkalmazásával miként növelhető a piaci hatékonyság, támogatható a döntéshozatal.

Piaci hatékonyság és az SPSS

A hatékony és gyors adatelemzés és tervezés ugyanúgy, mint az ügyfélmegtartás vagy akár a kockázatelemzés kulcsfontosságú a versenyképesség megtartásához, az SPSS statisztikai, adatbányászati és prediktív eszközei ebben segítenek. Ezt bizonyítja, hogy a felhasználók között megtalálhatók a legnagyobb pénzintézetek, telekommunikációs cégek, piac- és közvélemény-kutatók és FMCG vállalatok. Csak néhány példát kiragadva: az OTP bank az SPSS eszközeit választotta regionális Bázel II megoldása alapjául, továbbá marketinghatékonyság növelés és kampányoptimalizálás érdekében is SPSS termékeket használ az egész cégcsoport. A T-Mobile egyaránt használja marketing és kontrolling területeken az SPSS szoftvereit, míg a Sanofi-Aventis gyógyszerpiaci elemzésekhez veszi igénybe az SPSS piac vezető adatbányászati termékét, a Clementine-t.

Adatelemzési és adatbányászati konferencia
A III. SPSS – adatelemzési és adatbányászati konferencia betekintést nyújt a hatékonyabb statisztikai, piackutatási és adatbányászati eszközök iránt érdeklődők számára a legújabb módszereket, trendeket illetően. A termékek jelenlegi felhasználói újabb tippeket, gyakorlati javaslatokat kaphatnak az eszközök eredményesebb használata érdekében. A konferencia immár hagyományosan kiemelt figyelmet fordít az ügyfél-kapcsolat menedzsment (CRM) típusú alkalmazásokra, így bemutatásra kerülnek az SPSS “Predictive Enterprise” koncepciójának zászlóshajói, a Predictive Marketing és a Predictive Analytical Services analitikus CRM alkalmazások. Bővebb információkat a konferenciával kapcsolatban a www.spss.hu/konferencia címen találhat.

SPSS Hungary

Az SPSS Inc. a világ vezető adatelemző- és statisztikai szoftver szállítója. Több mint 250,000 kereskedelmi, akadémiai és kormányzati felhasználó támaszkodik SPSS technológiára világszerte. Az SPSS 1991. óta jelen van Magyarországon és termékei nagy népszerűségnek örvendenek az üzleti és az akadémiai szférában egyaránt. Az SPSS termékek magyarországi forgalmazását 2005. áprilisától új képviselet végzi, amely terméktámogatást, oktatást és konzultációs segítséget is biztosít termékeihez.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik