A 700 milliót elsősorban köztereken és napilapokban megjelenő reklámokra költötték. Miközben novembertől január végéig, vagyis a kampányrajtig hét párt már félmilliárd forintot elköltött választási hirdetésekre, februárban nyolc pártnak egy hónap alatt sikerült – listaáron – 1,1 milliárdot kiadnia reklámokra – derül ki a TNS Media Intelligence adatai alapján.
A nagyobbik ellenzéki párt köztéri hirdetésekre összesen 259 millió forintot költöttek – ráadásul a TNS számai és a közterületi reklámhordozók közül csak az óriásplakátokat, citylightokat és vidéki vonat- és buszfelületeket tartalmazzák, vagyis nincsenek adatok az építkezési hálókról, fényreklámokról és Mahir-oszlopokról. Továbbá ebbe nem tartoznak bele a szórólapok, a kampányajándékok, a postai úton érkező ismertetők.
Az MSZP leginkább a napilapokon keresztül gyűjt szavazókat, februárban ilyen hirdetésekre 111 milliót költött, de hasonló nagyságú – 108 millió – a köztéri reklámokra elköltött összeg is. A szabad demokraták 207 millió forintos számlával a harmadik helyen állnak februárban: a koalíciós partner televízióban való megjelenésre 90 milliót fizetett ki. Az MDF 113 millió forintot költött elsősorban köztéri és napilapos reklámokra. A legkisebb hirdetési kiadást a Munkáspárt könyvelte el, februárban csak 40 ezer forintot fizetett ki hirdetésekre, amelyek kizárólag a napilapokban jelentek meg.